ANNETTE magazine August-September 2012

středa 22. srpna 2012

Srpen, 22
Nové číslo již vyšlo :-) Jsem ráda za vaši podporu, že se vám magazín líbí a tak.. Naplňuje mě to a rozhodně s ním neskončím! :-) FORMSPRING




Anonymní řekl(a)...

- prostě nejšikovnější :-)

Anonymní řekl(a)...

Povedené vydání..jako vždycky :) stránky maytedoll vypadají bezva, díky za tip :)

Nikyys řekl(a)...

jupí jupí :)

Anonymní řekl(a)...

super nej cislo!!!

Nikyys řekl(a)...

Skvělé číslo. Moc se ti povedlo. Přečetla jsem ho během chvilinky a když jsem byla na konci bylo mi moc líto, že už jsem to zas celé přečetla. Těším se na další číslo :)

Marie řekl(a)...

páááááni, opravdu povedené číslo! moc se mi líbí, že je na tom vidět ten pokrok - číslo od čísla! :-)

mujfialovysvet.blogspot.com

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji všem♥ Moc si toho vážím !! Až mě to dojímá jak se vám líbí.. )

Teresa Starling řekl(a)...

Šikovný team !
Pěkné počtení

LC. řekl(a)...

Skvělé jako vždycky :)

Unknown řekl(a)...

Týjo, to je parádní! :))

Šárka M. řekl(a)...

Až tak se mi zalíbilo tohle číslo, že jsem se rozhodla, že si ho, až budu mít čas, normálně vytisknu :) fakt super, perfektní :) Jen by chtělo trochu dbát na korekci, zejména na překlepy, ale to je jen detail :) Kdyby jsi někoho takového potřebovala, klidně bych ti s tím ráda pomohla, takové věci dělám ráda :) Přeju hodně štěstí v tvoření dalších čísel ;)

Jane Hepburn ♦ řekl(a)...

zasa perfektné číslo :) zbožňujem to čítať.
Kim a Kayne sú podľa mňa naozaj super pár :) a keby sa ti podarilo spraviť rozhovor s Kim .. to by bolo úplne fantastické. i keď, asi je to nemožné, ale veľmi ti držím palce :)

VernalPrincess řekl(a)...

To je úžasné! :) opravdu moc povedené číslo ;)

Baab řekl(a)...

supr! :)

Anonymní řekl(a)...

Před chvilkou jsem na tyhle stránky narazila, a musím říct, že ten magazín je naprosto dokonalý... o módě, kosmetice, všem co nás holky zajímá. Parádní :) tak hodně nápadů, holky :) Evča

Tereza řekl(a)...

perfektní číslo, měla jsem v plánu, že si čtení rozdělím na dvě části, ale nedokázala jsem se odtrhnout! :) obdivuji tě, protože dát dohromady celý časopis musí být strašná dřina. :) nemůžu udělat nic jiného než se ti "virtuálně" poklonit a poděkovat, že takový magazín děláš! :)
díky, díky a už teď se těším na další číslo!!! :)
Tereza♥

Danieel řekl(a)...

wow četla jsem tvuj magazine poprvé a jsem z něh vážně nadšená, je jako profesionální co si mužeme koupit ve stánku, jenže tenhle má něco naví c a to,že si ho udělala ty a tvoji přátelé

clara em řekl(a)...

opět pecka! :) jen tak dál! :)

Alice řekl(a)...

povedené..jako vždy! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne