ZOVI.CZ | RINGS & BRACELETS

čtvrtek 4. září 2014

 

Šperky miluju..jako každá žena. Dříve jsem si na ně moc nepotrpěla, ale postupem času dodávají outfitu šmrnc, šťávu.. oblíbila jsem si kombinaci masivních náramků se zlatými mini prstýnky, které vypadají nejlépe s dlouhými nehty á la Rihanna - měla jsem je, ale teď si je spíše nechávám narůst..

Když jsem dala poslední fotku na svůj Instagram, dostala jsem reakci ohledně těchto prstýnků a náramků, a to konkrétně, KDE SE DAJÍ POŘÍDIT?

Jsem ráda, že se s vámi o to mohu podělit a tyto skvosty jsem pořídila na ZOVI.cz
Jedná se o internetový shop, kde milovnice šperků seženou vše! Nejvíce jsem si zamilovala právě tyto miniprstýnky s náramky, doporučuji také výrazné náušnice, na které mám zálusk :)

Rozhodně bych vyzdvihla, že komunikace, čas dopravy a podobně, je velice rychlý! Žádné problémy, co se týče dopravy apod., nenastaly. Šperky přišly krásně zabalené do designového pytlíčku ZOVI.

Cenové rozpětí? Vše se pohybuje kolem +79 Kč, podle akcí, slev a tak :)

Doufám tedy, že jsem vás správně nasměrovala, a že si uděláte radost nějakým tím nákupem :)
Miska řekl(a)...

Nádherné věci! :))

http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

Lady-Pa řekl(a)...

the jewelry is so so fine

Lady-Pa

L řekl(a)...

Nádherné kúsky ♥

Srdečne ťa ku mne pozývam na GIVEAWAY

Alice in Wondeland CZ řekl(a)...

takové krásné kousky :))

The Blondivogue řekl(a)...

ze zovi jsou opravdu krasne sperky :-) mam tam vyhledlych hned nekolik kousku a brzy prijde cas na objednani :-)

Anonymní řekl(a)...

jsou krásné ♥

Hana řekl(a)...

Nádhera, něco takového sháním!

Karolína B. řekl(a)...

radost si asi neudělám, mám doma šíleně moc bižuterie, ale teda mají krásné kousky! musela jsem v sobě tu straku hodně krotit :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne