BRAZIL KERATIN: KERATIN HOME & CLARIFYING SHAMPOO: PŘED & PO

středa 4. listopadu 2015

4.11.2015 // Beauty článek tu nebyl pěkně dlouho, takže jsem si řekla, že je na něj nejvyšší čas :) Tentokrát se bude týkat skvělého domácího brazilského keratinu, který jsem vyzkoušela :) Takže, pokud nad brazilským keratinem přemýšlíte, ale nechce se vám chodit do salonu, tady jsou mé dojmy.

Moje vlasy jsou husté a nepoddajné. Hlavně už potřebují prostříhat, takže proto tak před aplikací vypadají :D Neděste se ani mé barvy, ta už je také všelijaká a moc se těším na 11.11., kdy mé vlasy dostanou nový upgrade :D Teď zpět k brazilskému keratinu.

Testovala jsem produkt Clarifying Shampoo a Keratin Home. Oba produkty můžete zakoupit na stránce Brazilkeratin.cz. A jak celý proces probíhal?

1. UMYJTE SI HLAVU PRODUKTEM CLARIFYING SHAMPOO
Já se řídila dle návodu. Na mokré vlasy jsem nanesla ideální množství, které jsem napěnila a nechala na hlavě působit 10 minut. Následně jsem je omyla teplou vodou a vysušila ručníkem.

2. NANESENÍ HOME KERATIN
Na vlasy vysušené ručníkem jsem nanesla menší množství keratinu a vlasy hřeben pročesala. Následně jsem neoplachovala a nechala působit. Vlasy jsem pak vyfénovala horkovzdušnou kulmou, ale můžete i klasickým fénem. Pak jsem vlasy rozdělila do svou sekcí a nanesla druhou vrstvu keratinu, postupovala jsem jako při barvení vlasů. Keratin jsem nanášela po celé délce. Pak nechala působit 15 minut a neoplachovala. Pak už jsem vlasy opět jen vysušila fénem.

Domácí keratin mi celkem pomohl. Vlasy jsou poddajné, rovné, vyživené a zdravé. Navíc si myslím, že tato domácí péče je ideálním dárkem na nadcházející Vánoce. Nemusíte si hned kupovat velké balení těchto produktů, ale zkusit takový startovací balíček Brazil Keratin Beauty Home Set, díky kterému si to aspoň vyzkoušíte a budete vědět dál :)

A jak se to pohybuje cenově?
Balíček je za pět set korun. Jsou v něm obsaženy 2 produkty o objemu sto padesáti mililitrů. Jinak samostatné produkty se pohybují také kolem šesti set. Za mě vřele doporučuji ten balíček, protože je výhodný a aspoň si to prostě vyzkoušíte :)

Ano, je to celkem proces na dlouhou trať, ale myslím, že si každé vlasy zaslouží jednou za čas pořádnou péči. :) Doporučuji.

PŘED APLIKACÍ
PO APLIKACI
Markéta řekl(a)...

Tak to je drsné! Jsem v úžasu, asi do toho půjdu taky :-D :-)

The Annette Vogue řekl(a)...

Jé tak to jsem ráda :D Určitě, zkus :)

Bokattyna řekl(a)...

Šampon a kondicionér jsem zkoušela už asi před 2-3 lety a jsem s nimi naprosto spokojená, do teď je mám doma a střídám to ještě s jinými šampony, a mamka ta je z nich opravdu nadšená. Hlavně mě to dalo celkem slušně vlasy do pořádku po tom, co jsem si je věčně barvila, odbarvovala a žehlila :-D Do takovýchto vlasových pomocníků klidně ty peníze vrazím, protože výsledek vážně stojí za to :-)

The Annette Vogue řekl(a)...

:-) přesně!

Anonymní řekl(a)...

moc pekne :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuuu :)

Unknown řekl(a)...

Mně to vůbec nezabralo :D :(

The Annette Vogue řekl(a)...

Jeeej aha :-\ asi taky hodně zalezi na typu vlasů :-\

Anonymní řekl(a)...

Popravdě se mi víc líbily vlasy na první fotce :D

►Naďa řekl(a)...

Máš krásne vlasy ! A vyzerá to super :)
My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

The Annette Vogue řekl(a)...

Nevadí :D

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju ti moc :))

Unknown řekl(a)...

Super take nejspis vyzkouším. Jen dotaz, jak dlouho to vydrží? Je to po umytí poznat nebo se to hned vymyva?? Děkuju :-)

Unknown řekl(a)...

Super take nejspis vyzkouším. Jen dotaz, jak dlouho to vydrží? Je to po umytí poznat nebo se to hned vymyva?? Děkuju :-)

The Annette Vogue řekl(a)...

Toť otázka - mně se to hned nevymylo. Asi to záleží hlavně na vlasovém vláknu, ale mě to pár umytí vydrželo. Ale nemohu říct :/

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne