DOVE: DERMA SPA GOODNESS | KRÉM & MLÉKO

pondělí 11. ledna 2016


11.1.2016 // Dove. Také jste si ho tak oblíbili? Já tedy především díky novém vzhledu. A protože jsem docela na ten vizuální podtext, tak mě nová řada prostě nadchla. No, každopádně i samotné produkty jsou skvělé a jen tak z ruky je nedám :)

Možná jste si v předchozím článku všimli, že jsem pod stromeček dostala právě tuto řadu jako dárek. Ještě jsem k tomu měla úžasný rozjasňující olej na tělo, na který bude recenze zvlášť :) Sama ani nevím, jak tato recenze bude dlouhá či přínosná, protože tyto produkty jsou vážně skvělý a budu je asi jenom vychvalovat :D

Mám zde tedy bohatý hydratační krém na tělo a zjemňující tělové mléko pro suchou pokožku. Pokud jste si mysleli, že tyto produkty jsou vlastně totožné, není tomu úplně tak. Zkrátka bohatý hydratační krém je hustší a konzistence je krémová, mléko je mléko. Navíc mají oba úžasnou vůni ♥

Krémy používám v podstatě od Vánoc a zatím toho tam je pořád hodně, takže se nemusíte obávat, že vám krémy či mléka ihned dojdou. Ještě jsem přemýšlela nad tím tónovacím mlékem s efektem opálení. Zatím jsem se ho neodvážila pořídit, protože mám doma slušnou sbírku různých samoopalovacích krémů :D Ale nevím... máte některá z vás zkušenosti s tím tónovacím? Vyplatí se do něj jít? 

Každopádně tuto řadu vřele doporučuji pro všechny věkové kategorii i typy pokožky. Moje pokožka je spíše sušší a vyhovuje mi. Možná se leknete silnější aromace, ale nebojte se, zatím se žádná alergická reakce neprojevila. Spíš by ani neměla, protože Derma Spa je i pro ty, které trápí nějaké kožní problémy.
Janina řekl(a)...

čekám na nějakou slevu, pak také vyzkouším, ale spíéš ten tělový olej, ten mě láká :)

Janina
bloggopis.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Olej je skvělý! :-)

Unknown řekl(a)...

Ty jo, to už bude doba, co jsem naposledy použila něco od Dove. Ale mamka má oma tělové mléko a prý je výborné. A hlavně krásně voní.

STYLE WITHOUT LIMITS

Tereza Marešová řekl(a)...

Super článek! =)

The Annette Vogue řekl(a)...

Také jsem od Dove nic moc nepoužívala,ale tahle rada je vážně super!

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju!:-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne