DRESS | MARY-FASHION.CZ

pondělí 1. února 2016

1.2.2016 // Únor. Tento měsíc je především měsícem plesové sezóny. A pokud i vás čeká nějaký ten ples, rozhodla jsem se vám představit jeden internetový e-shop, kde objevíte opravdu zajímavé šaty. Třeba vám s výběrem právě pomůže :)

Krátké šatky jsou určitě vhodné na společenské události. Každopádně bych je nevolila přímo na maturitní ples - pokud zrovna ty jsi ta ošerpovaná. Jinak, proč ne? Dostala jsem tu možnost si právě vyzkoušet nějaké šatky z Mary-Fashion.cz. Tento e-shop tu není na blogu poprvé zmíněn, již dříve jste si o něm mohli v mých příspěvcích něco dozvědět. A protože Mary-Fashion začíná s šatovým sortimentem, rozhodla jsem se pro vás jedny šatky představit a nafotit.

Konkrétně jsem si vybrala dámské černostříbrné šaty Emma Ashley. Mám velikost S a dle popisu velikosti to odpovídá :) Šatky jsou černé doplněné dlouhým zipem na zádech a třpytivým pruhem na bocích. Jestli nevíte, zda vám nebudou příliš krátké, tak se opravdu nebojte. Já měřím 180 cm a délka šatů  pod zadek je vyhovující.

Co k šatům kombinovat?

Protože jsou se stříbrným doplněním, volila bych k nim určitě nějaký stříbrný doplněk. Ani ne tak náhrdelník, ale spíš náramek. A kabelku? Určitě nějaké menší černé psaníčko. Sama jsem pro vás vytvořila koláže, které by vám mohly pomoct.

A které další šaty na Mary-Fashion objevíte? Jak už jsem řekla, blíží se plesová sezóna a každá bude řešit šatky. Pokud nechcete mít šatky z kamenného obchodu, doporučuji různé internetové prodejny. Mary-Fashion je určitě na takové úrovni, která poskytuje kvalitní šaty s rozsáhlým výběrem za příjemní ceny.


Michaela Kofroňová řekl(a)...

tyhle šaty jsou opravdu krásné a to už jen tím, jak jednoduché jsou:)
moc ti sluší!
http://of-goldbook.blogspot.cz

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuujuuu móc! :))

poshlife řekl(a)...

Krásné šaty. Ta stříbrná je skvěle rozzářila.

www.poshlife.cz

Lucie Šumová řekl(a)...

Mooc krásné šaty, třpytivý stříbrný pruh se mi moc líbí a tobě to vážně sluší. :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Taky si myslím :-)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuju moc Lucii! :-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne